Obsługa DirectX 11 w Total War: SHOGUN 2 na początku maja

Total War: Shogun 2 w końcu ma współdziałać z bibliotekami DirectX 11 na początku maja.

Informacja o tymczasowym braku obsługi bibliotek DirectX 11 przez grę strategiczną Total War: SHOGUN 2 z pewnością nie ucieszyła właścicieli nowoczesnych kart graficznych. Z czasem stosowne wsparcie miało zostać dodane za sprawą łatki. Wiemy już kiedy dojdzie do jej publikacji.

Na oficjalnym forum serii Total War ujawniono, że drugi patch (poprzedni ukazał się kilka dni temu) dla produkcji studia Creative Assembly ujrzy światło dzienne w pierwszym tygodniu maja. Twórcy zdają sobie sprawę, że w ten sposób nie uda im się spełnić obietnicy, która zakładała wydanie aktualizacji najpóźniej miesiąc po premierze gry. Na szczęście, nie będziemy musieli czekać dużo dłużej.

O ile w przypadku pierwszej łatki skupiono się głównie na ustabilizowaniu trybu wieloosobowego, tak tym razem modyfikacji doczeka się przede wszystkim silnik graficzny, który ma być wreszcie zdolny do obsługi DirectX 11. Dzięki temu posiadacze najnowszych kart graficznych będą mogli wykorzystać takie nowinki technologiczne, jak sprzętowa teselacja czy zaawansowane efekty światłocieniowe. Wprowadzona zostanie również opcja wygładzania krawędzi (anti-aliasing).

Deweloper nie zapomniał jednak o miłośnikach potyczek sieciowych, które nadal cierpią na parę mniejszych niedoróbek. W związku z tym, patch naprawi również część wykrytych przez graczy błędów. Autorzy są zaskoczeni sukcesem trybu multiplayer w swojej produkcji, dlatego też chcą zrobić wszystko, by działał on możliwie jak najlepiej.

Źródło:
"Sarge" - GRY-OnLine


Klemens
2011-04-15 20:40:04